Przemówienie windowe

Wiecie, że w czasach przed portalami Facebook i LinkedIn, najlepiej było zaprezentować się w windzie?

W Stanach Zjednoczonych sprzedawcy czekali przed windami, żeby wsiąść do nich z menadżerami różnych firm i móc porozmawiać.

Czas prezentacji podczas takiej podróży, to 30 sekund. Potrafilibyście zaprezentować swój produkt w pół minuty?

Polecam świetny film dotyczący tego ,,Jak się przedstawić w windzie?", przygotowany rzez SeeWidely:

www.youtube.com/watch

Zamiast prezentacji windowej

Możliwość takiej rozmowy to fantastyczna sprawa, ale co jeśli nie masz czasu koczować pod windami różnych korporacji? I jak znaleźć się w kilku miejscach jednocześnie? Internet? Niekoniecznie.

Grupa Idea wypracowała inny sposób na prezentację produktu w windzie. Wystarczy skorzystać z umieszczenia kreacji dotyczącej usługi czy produktu na plakacie w windzie.

Za pomocą takiej formy reklamy możesz dotrzeć bezpośrednio do mieszkańców wrocławskich osiedli, a dziennie jest to dotarcie do ponad 50 tysięcy Wrocławian.

Czas prezentacji 30 sekund

W  trakcie podróży z menadżerem w windzie sprzedawca miał czas 30 sekund, żeby się zaprezentować. Kampania w ramach reklamy w windach we Wrocławiu to 26 dni prezentacji.

Warto też wyobrazić sobie ile razy dziennie mieszkańcy osiedli korzystają z windy, podróżując do pracy, sklepu, na spacer. Za każdym razem widząc i czytając reklamy umieszczone w windach.

Może warto nie czekać pod windą, tylko być w windzie?